Okres gwarancyjny liczony jest od dnia wykonania usługi stomatologicznej lub oddania pracy protetycznej do użytkowania.
Warunkiem uzyskania gwarancji za wykonane w Gabinecie Stomatologicznym Studio Uśmiechu MM Dent usługi stomatologiczne jest/są:
- wizyty kontrolne przeprowadzane co 6 miesięcy, w czasie których ma miejsce przegląd stanu uzębienia i ocena higieny jamy ustnej i w razie potrzeby poddanie się zabiegowi fluoryzacji lub higienizacji w naszej placówce,
- w przypadku uzupełnienia protetycznego stałego ( mosty, korony) uzupełnienie braków w obu łukach zębowych,
- w przypadku uzupełnienia protetycznego ruchomego ( protezy) podścielanie pracy przeprowadzone wg zaleceń lekarza,
- w przypadku rezygnacji w trakcie przygotowania lub bezpośrednio po oddaniu pacjentowi pracy protetycznej, wpłacona kwota za pracę protetyczną jest bezzwrotna,
- wykonania raz na dwa lata aktualnego panoramicznego zdjęcia rentgenowskiego (w przypadku posiadania implantów –raz w roku),
- regularne poddawanie się leczeniu zmian próchnicowych (istnienie próchnicy, choćby w obrębie innych zębów – w razie odmowy leczenia powoduje utratę uprawnień gwarancyjnych).
Czas usługi gwarancyjnej.
- wypełnienia – 2 lata
- stałe uzupełnienia protetyczne jak mosty, korony, licówki – 2 lata
- leczenie kanałowe pod mikroskopem – 2 lata
- implanty – 5 lat
Usługi gwarancyjne nie obejmują:
- prac tymczasowych,
- koron tymczasowych,
- protez natychmiast osadzonych bezpośrednio po usunięciu zębów, wymagających po czasie wskazanym przez lekarza podścielenia,
- prac, przy wykonaniu których pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku, a które zostały wykonane na wyraźne życzenie pacjenta,
- jeżeli bezpośrednio po wypełnieniu zęba okazuje się konieczne przeprowadzenie leczenia kanałowego, wtedy wypełnienie wykonane jest w ramach gwarancji, natomiast Pacjent ponosi koszt leczenia kanałowego.
Nie podlegają gwarancji uszkodzenia powstałe w wyniku:
- niedostatecznej higieny jamy ustnej,
- braku przestrzegania zaleceń lekarza odnośnie postępowania z uzupełnieniem protetycznym,
- nieprzestrzegania zalecanych wizyt kontrolnych,
- nieszczęśliwych wypadków,
- naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu,
- istniejącego schorzenia mającego niekorzystny wpływ na układ żujący (np. cukrzyca, padaczka, osteoporoza, stan po napromieniowaniu, terapia cytostatykami).
- zmiana elementów estetycznych jeżeli praca protetyczna została zaakceptowanie przez Pacjenta i zacementowana na stałe.
Rabaty i promocje.
Promocja – akcja promocyjna obejmująca zniżki na określoną usługę stomatologiczna w ściśle wyznaczonych ramach czasowych. Informację o aktualnych promocjach umieszczane są na stronie internetowej gabinetu www.mmdent.waw.pl lub przekazywane ustnie lub w formie papierowej współpracownikom gabinetu oraz Pacjentom. Czas trwania promocji oraz jej zakres ustalany jest tylko i wyłącznie przez właściciela gabinetu.
Rabat – określona kwotowo zniżka przyznana pacjentowi na wyznaczona usługę bądź przydzielona do całościowego kosztorysu imiennego pacjenta.
O wysokości udzielonego rabatu decyduje tylko i wyłącznie właściciel gabinetu.
Program lojalnościowy – skierowany jest dla stałych pacjentów gabinetu i oparty na regulaminie do którego uczestnik przystępuje, zapoznaje się z treścią, akceptuje podpisując stosowny formularz; zasady przystąpienia do Programu określone są załączonych do regulaminu porządkowego w formie formularzy Regulaminów lojalnościowych.
Jesteśmy jedną z najlepiej ocenianych przychodni w internecie
Zapraszamy do pozostawiania opinii na nasz temat na tym portalu. Państwa opinie pomogą nam świadczyć nasze usługi na jeszcze wyższym poziomie.
Aby zobaczyć opinie o nas na ww. portalu kliknij tutaj.